webyar

webyar

webyar

webyar

رشد تبلیغات پیامکی

شرکت گارتنر گفته است:امید واریم درآمد تبلیغات پیامکی جهانی تا سال آینده از ۹٫۶میلیارد دلار در سالهای گذشته به رقم ۱۱٫۴میلیارد دلار برسد. و حتی انتظار می رود که از این رقم نیز فراتر رود؛ یعنی حداکثر تا ۲۴٫۵ میلیارد دلار تا سال ۲۰۱۶٫ این بدان معنی است که، فرصت های بیشتری برای توسعه دهنده گان برنامه های کاربردی، شبکه های تبلیغاتی، تامین کنندگان پلتفرم ها و غیره فراهم می شود.

رشد تبلیغات پیامکی

درآمد تبلیغات پیامکی براساس منطقه بین سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶:

رشد تبلیغات پیامکی

اما انواع متفاوتی از تبلیغات موبایلی با سرعت های متفاوتی در حال رشد است، و در جهات مختلفی گسترش می یابد. سرچ موبایلی شامل پرداخت موقعیت، نقشه ها و واقعیت افزونه است، و همه اینها به طور گسترده برای هزینه های تبلیغاتی توزیع خواهد شد، در حالی که دردسته بندی های تبلیغاتی، مهمترین رشد در داروها و مراقبت از سلامتی (با یک افزایش ۸۱%ی به ۱٫۱ میلیارد دلار رسیده)، اتومبیل (با افزایش ۲۹%ی به ۲٫۲ میلیارد دلار دست یافته)، سرویس های مالی (با افزایش ۱۶%ی به رقم ۲٫۲ میلیارد دلار)، و سرگرمی (با افزایش ۳۱%ی، به ۷۲۹ میلیون دلار رسیده) دیده خواهد شد.

بر اساس گفته شرکت گارتنر، سرچ موبایلی با هزینه تبلیغات نمایش داده شده موبایلی بیشتر خواهد شد، که در ابتدا به صورت تقسیم شده بین مکان های داخل برنامه های کاربردی و در مرورگرها باقی خواهد ماند، اگر چه نمایش های داخل برنامه در نهایت اولین مکان را به خود اختصاص خواهد یافت. اگر چه، از آنجایی که این نوع موجودی تبلیغات با یک سرعت زیاد در حال رشد است، ما مراقب و هوشیار می مانیم، چرا که مسیرهایی وجود دارد که ممکن است این را به یک حباب تبدیل کند، همانطور که این اتفاق در روزهای اولیه برای تبلیغات وب روی داد.

شما توسط کلید واژه های زیر به این سایت مرتبط شدید.

ارزان ترین سرویس پیامک,ارزان ترین سرویس دهنده ارسال پیامک,ارزان ترین سرویس دهنده پیامک,بهترین سرویس دهنده پنل پیامک,پانل پیام کوتاه,پرتال پیامک,پنل ارسال پیامک,پنل پیام کوتاه,تعرفه پانل پیامک,تعرفه پنل پیامک,تعرفه پیام کوتاه,تعرفه سامانه پیامک,خرید سامانه پیامک,رشد اس ام اس,سامانه ارسال پیامک,سامانه پیام کوتاه,سامانه فروش پیامک,فروش سامانه پیامک,پنل پیامک کاربری و نمایندگی

افزایش نرخ باز شدن خبرنامه ها

برای بهینه سازی خبرنامه ها در ایمیل مارکتینگ ایده ای خاص وجود ندارد و بازاریابان باید با آزمایش و ارزیابی های متعدد در ایمیل مارکتینگ، بهترین روش را برای ارسال خبرنامه بیابند تا با استفاده از آن مشتریان را تشویق به خواندن مطالب خود کنند.

در ادامه به بررسی  ارسال خبرنامه و تشویق مشتریان برای خواندن آن در بازاریابی های کوچک و صرف نظر از بازاریابی صنعتی می پردازیم.

از دسامبر سال 2014 تا فوریه ی سال 2015، بر روی  13836  ایمیل از مشتریان بازاریابی کوچک در زمینه ی پوشاک مطالعاتی در مورد ارسال ایمیل و نرخ باز شدن و خوانده شدن آن انجام شد.

افزایش نرخ باز شدن خبرنامه ها

 این مطالعات بر روی خرده فروشان پوشاک انجام شد به دلیل این که روابط میان آن ها و مشتریانشان بیشتر از سایر کسب و کارها می باشد.

 مطالعه ایی که بر روی این افراد انجام شد و بر اساس یک تحلیل رگرسیون خطی که نرخ باز شدن ایمیل را مورد بررسی قرار داده است انتظار می رود که بالاترین نرخ خوانده شدن ایمیل زمانی باشد که هفته ایی یک بار ارسال شود یعنی چهار مرتبه در ماه. زمانی که ارسال ایمیل ها به سه بار در ماه می رسد نرخ خوانده شدن ایمیل ها به 0.32 درصد کاهش می یابد. طبق این مطالعات حدود 61 درصد از مردم دوست دارند در هفته یک بار خبرنامه دریافت کنند و خبرنامه ها زمانی که تعداد ارسال آن ها از 4 مرتبه در ماه به پنج بار افزایش می یابد نرخ خوانده شدن آن ها 0.21 درصد کاهش می یابد و زمانی که به هفت مرتبه ارسال در ماه ا

فزایش یابد این نرخ تا 0.15 درصد کاهش می یابد.

چگونه مشتریانتان را به خواندن خبرنامه هایتان تشویق کنید؟

  1. مشتریان علاقه مند و بی علاقه  به دریافت خبرنامه هایتان را شناسایی کنید

 برای مشتریانتان احترام قائل باشید علاوه بر کسب اجازه از آن ها برای ارسال، زمانی که تمایل به دریافت خبرنامه ندارند، آن ها را دوباره وارد لیست ایمیل های فعال خود نکنید، و برای مشتریانی که علاقه مند به دریافت خبرنامه هستند کد های تخفیف و جوایزی در نظر بگیرید.  ارائه خدمات جدید همیشه شعارتان باشد. ارائه خدمت رایگان بهترین فرمول می باشد. کسب درآمد با ایجاد روابط قوی و استفاده از اعتماد مشتری تضمین طول عمر مشتری می باشد. به این ترتیب لیست مشتریان علاقه مند  خود را تا 30 درصد افزایش دهید.

 2. تصاویر ارسالی در ایمیل را شرح دهید

تجربه ثابت کرده است همراه سازی یک تصویر جذاب با یک متن مرتبط قوی بسیار در جذب خواننده و توقف بیشتر او روی محتوای شما تاثیر می گذارد. این توضیحات یا (captions) بهتر است از 2 تا 3 جمله بیشتر نباشند.

3. کمپین های بعدی را بر اساس رفتار مشتری طراحی کنید نه نیاز خود

در حالی که ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل های متعدد و پشت سر هم را صرفا برای ثبت یک رکورد رد کرده است اما در سال 2013 آمار ارسال ایمیل در کشور آمریکا به بیش از 838 میلیارد رسید. بهترین ایمیل، ایمیلی است که به گیرنده آن احساس خوشایندی القا کند. ایمیل هایی که با علایق شخصی یک کاربر هم خوان باشند جذابیت بسیار بیشتری دارند. بهترین روش این است که طرح کمپین بعدی و موضوع آن بر اساس سابقه هر مشتری، و مطالبی که کلیک کرده اند و تاریخچه خرید طراحی و پیاده شود.

4. گام به گام تعداد ارسال را تست کنید

با توجه به گفته های Tom Sather مدیر ارشد تحقیقات در این زمینه، بهتر است برای این که بتوانیم بهترین تعداد در ارسال خبرنامه را تخمین بزنیم بهتر است در طول زمان تعداد ارسال ها را در ایمیل مارکتینگ خود تست کنید و بهترین تعداد ارسال را برای ایمیل مارکتینگ خود تخمین بزنید.

شما از طریق کلید واژه های زیربه این سایت مرتبط شدید.

پنل ایمیل,ایمیل مارکتینگ,پنل ایمیل مارکتینگ,پنل ایمیل انبوه,ایمیل مارکتینگ , ایمیل انبوه , ایمیل گروهی , ایمیل تبلیغاتی , پنل ایمیل مارکتینگ , میهن ایمیل,ارسال ایمیل انبوه,ارسال ایمیل تبلیغاتی,ارسال ایمیل گروهی,تبلیغات با ایمیل,کتاب بازاریابی با ایمیل,نرم افزار یمیل مارکتینگ,شیوه های ایمیل مارکتینگ

نکاتی در استفاده از پنل پیامک

تبلیغات پیامکی و استفاده از پنل های پیامکی خیلی مرسوم و محبوب شده است، اما عده کمی هستند که از آن به درستی استفاده می کنند. اگر چه مطالعه اخیر انجمن ملی تبلیغات و آژانس های رسانه ای، نشان داده است که بیش از ۹۵% از بازاریابان از تبلیغات یا پنل های پیامکی استفاده می کنند و یا این قصد را دارند که به زودی به سراغ آن بروند. و ۸۰% از آنها بودجه های موبایلی تان افزایش داشته است و تنها ۲۰% از آنها فکر می کنند که این افزایش بودجه موفقیت آمیز نبوده است.

به طور خلاصه می توانیم بیان کنیم که، بازاریابان از اهمیت موبایل برای مصرف کنندگان آگاهند، بنابراین آنها می خواهند که از آن استفاده کنند، اما به طور کامل از نتایجی که بدست می آورند خوشحال و راضی نیستند. اگر شما نیز در این نوع موقعیت ها قرار دارید، ممکن است نصایح این مقاله به کارتان آید.

یکی از مهمترین مشکلات برای ارزیابی چگونگی سودآوری تبلیغات پیامکی برای کسب و کارتان، این است که هیچ استانداردی از اندازه گیری های برای این مسئله وجود ندارد. این بدان معناست که، بازگشت سرمایه هرگز کاملا واضح نیست. این برای حداقل ۴۰% از بازاریابان کاملا یک مشکل است، در حالی که باقی ۴۰% با این حقیقت متوجه این حقیقت هستند که هیچ راهی برای ارزیابی درست موفقیت یک کمپین وجود ندارد.

این مسئله منجر به ۳MS )ایجاد حس اندازه گیری) شد، یک پروژه توسط ANA، گروه های صنعتی IAB و ۴A، تا یک سیستم استانداردسازی از ارزیابی موفقیت کمپین ایجاد کنند. اما ۳MS یک پروژه طولانی مدت است، و مسئله ارزیابی هنوز وجود دارد. با این حال، بازاریابان هنوز برنامه های بازاریابی موبایلی و تبلیغات پیامکی ایجاد می کنند. مطالعه ای که بدان اشاره داشتم، نشان داده است که نزدیک ۴۰% از بازاریابان سرمایه های خود را از بودجه های رسانه های سنتی به تبلیغات پیامکی و برنامه های موبایلی، تغییر موقعیت داده اند. و بیش از ۲۵% چنین کاری را بر روی بودجه های دیجیتالی انجام می دهند.

راه های متفاوتی برای استفاده از پنل پیامکی وجود دارد تا مشتریان را به فروشگاه خود جذب کرده و وفادار سازید و برندتان را نیز معروف کنید:

  • استفاده از کوپن های متنی برای ارسال پیشنهاد به صورت مستقیم به گوشی های موبایل مشتریان. این کوپن ها بلیط هایی الکترونیکی هستند که مشتریان بر روی گوشی خود دریافت می کنند و می توانند برای تخفیفات مالی زمان خرید، از آنها استفاده کنند.
  • استفاده از کدهای کوتاه که کلمات کلیدی متنی برای کمپین تان هستند.
  • استفاده از کدهای QR، بار کدهای دوبعدی که با برنامه برچسب های موبایلی اسکن شده است و معمولا برای صفحات وب یا دانلود به گوشی هوشمند کاربر استفاده شده اند.
  • استفاده از رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر،….
  • استفاده از وبسایت های موبایلی….

شما از طریق کلید واژه های زیر به این سایت مرتبط شدید.

ا خرین نکات بازاریابی,ارسال پیامک گروهی,افزایش فروش با پیامک,بهترین روش استفاده از سامانه پیامک,پنل اس ام اس,پیامک تبلیغاتی,پیامک تبلیغاتی موفق,چگونه از پیامک تبلیغاتی کسب درآمد کنیم,چگونه با پیامک فروش بیشتری داشته باشیم,خرید پنل اس ام اس,راه اندازی پنل اس ام اس,روش جذب مشتری با پیامک,روش های درست پیامک تبلیغاتی,سامانه پیام کوتاه,شرایط استفاده از پنل اس ام اس,کاربرد سامانه پیامک,کاربرد و مزایای پیامک,کسب درآمد با پیامک,نحوه استفاده از پنل اس ام اس,نحوه صحیح استفاده از پنل اس ام اس,نکات مهم آموزش بازاریابی پیامکی,بهترین پنل اس ام اس,چرا باید ملی پیامک را انتخاب نمایید؟,چرا ملی پیامک,راه اندازی سامانه پیام کوتاه,کاربرد پنل پیامک,مزایای استفاده از ملی پیامک,ویژگی های ملی پیامک,ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه,ارائه دهندگان خدمات پیامک,ارزان ترین سامانه ارسال پیامک,ارزان ترین سامانه پیامک,ارزان ترین سرویس پیامک,ارزان ترین سرویس دهنده ارسال پیامک,ارزان ترین سرویس دهنده پیامک,پرتال پیامک,پنل ارسال اس ام اس,پنل ارسال پیامک,پیامک انبوه,سامانه فروش پیامک,نحوه استفاده از سامانه پیام کوتاه,نرم افزار پنل اس ام اس,نرم افزار سامانه پیامک,استفاده ساده از پنل اس ام اس,بهترین استفاده از پنل اس ام اس,چگونه از پنل اس ام اس خود استفاده کنیم,نکات مهم استفاده از سامانه پیامک,نکاتی در استفاده از پنل پیامک,روش انتخاب پنل ارسال پیامک, روش مناسب ارسال پیامک تبلیغاتی, روش انتخاب سامانه ارسال پیام کوتاه, روش های ارسال پیام کوتاه انبوه, روش های ارسال پیامک تبلیغاتی, آموزش انتخاب پنل, نحوه انتخاب پنل

چگونه ایمیل های خود را خواستنی تر کنیم

موقعی که میخواهید خانه ای را خرید کنید عاملان اژانس از موقعی که پایتان از خودور تان بیرون میگذاریدتلاش میکنند تا شما به ملک موردنظر علاقه مند شوید. آیا تا به حال به جزئیات رفتار آنها و ترفند هایی که به کار می برند دقت کرده اید ؟

چگونه ایمیل های خود را خواستنی تر کنیم

شما به عنوان یک بازاریاب دقیقا باید مانند آژانس های املاک فکر کنید. مهم نیست کسب و کار شما چیست، ایمیل مارکتینگ شما نیز دقیقا به همین شیوه انجام می شود. رعایت نکاتی مانند محلی که تصاویر خود را در ایمیل قرار می دهید، فونتی که برای متن ایمیل در نظر می گیرید، تصوری که خواندن یک جمله یا کلمه ایجاد می شود و ... همگی مهم و تاثیرگذارند بنابراین باید متنی که تولید می شود از لحاظ تاثیر گذاری بسیار با کیفیت باشد.

اگر تا کنون طرح حرفه ای برای خبرنامه خود نداشته اید و همچنین در زمینه تهیه محتوا با کیفیت عمل نکرده اید، نکات زیر می تواند برای جذب مشتری و خواستنی تر شدن ایمیل هایتان حیاتی باشند، کسب و کار شما می تواند به کسب و کاری حرفه ای و کاملا مفید برای مشتری تبدیل شود.

1-   در پس زمینه ایمیل خود تصویر قرار ندهید : 

در نظر گرفتن تصاویر جذاب برای پس زمینه درست است که باعث زیبا تر دیده شدن ایمیلتان می شود اما به خاطر داشته باشید ممکن است تصاویر شما در برخی از ابزارها مثل outlook باز نشود و یا ایمیل شما به کندی باز شود. اگر نیاز به تصاویر بود بهتر در اندازه و گرافیک استاندارد تهیه شوند.

2-   اطمینان حاصل کنید که جملات مهم شما در جای مناسب و در معرض دید قرار می گیرند : 

ناحیه preview pane ناحیه ای است در بالای خبرنامه و اصولا در سمت چپ. مطالبی که در preview pane نوشته می شوند اغلب در خلاصه ایمیل شما و قبل از باز شدن به کاربر نمایش داده می شود. پس بهتر است جملات مهم مثل جمله مربوط به لغو اشتراک و یا call to action های خود را آن جا قرار دهید. Call to action ها باعث می شوند که کاربر تشویق شود ایمیل شما را باز کند. فقط در نظر داشته باشید در این ناحیه از گرافیک خاصی استفاده نکنید. همچنین قرار دادن تصاویر بزرگ و یا لوگو در بالا سمت چپ جایز نیست.

3-   لینک های navigation در بالای خبرنامه را ساده انتخاب کنید : 

روش رایج این است که لینک به وب سایت را در بالای ایمیل قرار می دهند و همراه با طرح گرافیکی می باشد، اما واقعیت این است که اکثر اشخاصی که ایمیل ها را با تلفن همراه خود باز می کنند ممکن است قادر به مشاهده طرح و یا تصویر گرافیکی ایمیل شما نباشند و این منجر به ترک ایمیل شما توسط آن کاربر می شود.

4-   هیچ گاه متن سفید را در پس زمینه تیره قرار ندهید : 

خواندن متن های روشن در پس زمینه های تیره باعث آزار چشم و خستگی آن می شود، از بکارگیری رنگ های تیره برای پس زمینه و رنگ های روشن برای متن ایمیل خودداری کنید.

5-   از رنگهای به کار رفته در لوگو سایت و یا آرم شرکت استفاده کنید : 

این کار منجر به تبلیغ بیشتر وب سایت شما و به خاطر سپردن آن برای کابران خواهد شد.

6-   اندازه تصاویر را کوچک انتخاب کنید : 

رزولوشن استاندارد تصاویر برای ایمیل های تبلیغاتی 70dpi  می باشد که البته این اندازه بر اساس نیاز شما تنظیم می شود. کوچک نگاه داشتن تصاویر منجر به کم حجم ماندن آنها و بالا رفتن سرعت لود ایمیل شما خواهد شد.

7-   متن خود را جدا از تصاویر قرار دهید : 

اگر متن خود را نزدیک به تصاویر قرار دهید، ساختار ایمیل شما خیلی حرفه ای نخواهد بود و همه چیز درهم به نظر می آید. فضای سفیدی را بین متن و تصاویر در نظر بگیرید تا همه چیز نظم خود را داشته باشند.

8-   از فونت های استاندارد استفاده کنید :  

ممکن است فونت هایی که شما با یک پکیج گرافیکی از اینترنت دانلود می کنید در کامپیوتر شما خیلی زیبا به نظر بیایند اما آیا تمام کاربران این فونت را دارند؟ اگر کامپیوتری فونت به کار رفته را نداشته باشد برای آن یک جایگزین در نظر می گیرد و این تغییر باعث بهم ریختگی ظاهر ایمیل شما خواهد شد. از فونت های رایجی مثل Arial, Times New Roman, Georgia, Verdana و Tahoma استفاده کنید.

9-   Call to action ها را در معرض دید قرار دهید : 

CTA های خود را با فونت بولد و با رنگ پس زمینه روشن قرار دهید. بهتر است رنگ دکمه ای که برای کلیک آن در نظر می گیرید با رنگ دکمه عضویت در تضاد باشد. CTA های خود را با فرمت TXT نیز تکرار کنید تا مطمئن شوید کسانی که ایمیل را با تلفن همراه و یا دیگر ابزارهایی که ممکن است تصاویر را به خوبی نمایش ندهند، مشاهده می کنند آن ها نیز CTA های شما را می بینند.

10-  متن خود را به صورت right-justified بنویسید :

بسته به نوع زبان راست و یا چپ چین بودن متن خود را تعیین کنید. راست چین بودن متن، ایمیل را خیلی تمیز تر از متن های وسط چین نشان می دهد. شما می توانید تیتر ها و زیر تیتر های خود را وسط چین کنید.

شما از طریق کلید واژه های زیر به این سایت مرتبط شدید

اگهی های اینترنتی,چطور برای مشتریان خود مفید و جذاب باشید؟,چگونه مشتریان خود را آزار ندهیم,ایمیل مارکتینگ , ایمیل انبوه , ایمیل گروهی , ایمیل تبلیغاتی , پنل ایمیل مارکتینگ , میهن ایمیل,ارسال ایمیل انبوه,ارسال ایمیل تبلیغاتی,ارسال ایمیل گروهی,تبلیغات با ایمیل,کتاب بازاریابی با ایمیل,کتاب ایمیل مارکتینگ,نرم افزار یمیل مارکتینگ,شیوه های ایمیل مارکتینگ,سرویس های ایمیل مارکتینگ,قیمت ایمیل مارکتینگ به ازای یک ایمیل,لیست قیمت نرم افزار ایمیل مارکتینگ,نرم افزار ایمیل مارکتینگ رایگان,خرید نرم افزار ایمیل مارکتینگ,پنل ایمیل رایگان, پنل ارسال ایمیل , تبلیغات اینترنتی با ایمیل