webyar

webyar

webyar

webyar

نکاتی در استفاده از پنل پیامک

تبلیغات پیامکی و استفاده از پنل های پیامکی خیلی مرسوم و محبوب شده است، اما عده کمی هستند که از آن به درستی استفاده می کنند. اگر چه مطالعه اخیر انجمن ملی تبلیغات و آژانس های رسانه ای، نشان داده است که بیش از ۹۵% از بازاریابان از تبلیغات یا پنل های پیامکی استفاده می کنند و یا این قصد را دارند که به زودی به سراغ آن بروند. و ۸۰% از آنها بودجه های موبایلی تان افزایش داشته است و تنها ۲۰% از آنها فکر می کنند که این افزایش بودجه موفقیت آمیز نبوده است.

به طور خلاصه می توانیم بیان کنیم که، بازاریابان از اهمیت موبایل برای مصرف کنندگان آگاهند، بنابراین آنها می خواهند که از آن استفاده کنند، اما به طور کامل از نتایجی که بدست می آورند خوشحال و راضی نیستند. اگر شما نیز در این نوع موقعیت ها قرار دارید، ممکن است نصایح این مقاله به کارتان آید.

یکی از مهمترین مشکلات برای ارزیابی چگونگی سودآوری تبلیغات پیامکی برای کسب و کارتان، این است که هیچ استانداردی از اندازه گیری های برای این مسئله وجود ندارد. این بدان معناست که، بازگشت سرمایه هرگز کاملا واضح نیست. این برای حداقل ۴۰% از بازاریابان کاملا یک مشکل است، در حالی که باقی ۴۰% با این حقیقت متوجه این حقیقت هستند که هیچ راهی برای ارزیابی درست موفقیت یک کمپین وجود ندارد.

این مسئله منجر به ۳MS )ایجاد حس اندازه گیری) شد، یک پروژه توسط ANA، گروه های صنعتی IAB و ۴A، تا یک سیستم استانداردسازی از ارزیابی موفقیت کمپین ایجاد کنند. اما ۳MS یک پروژه طولانی مدت است، و مسئله ارزیابی هنوز وجود دارد. با این حال، بازاریابان هنوز برنامه های بازاریابی موبایلی و تبلیغات پیامکی ایجاد می کنند. مطالعه ای که بدان اشاره داشتم، نشان داده است که نزدیک ۴۰% از بازاریابان سرمایه های خود را از بودجه های رسانه های سنتی به تبلیغات پیامکی و برنامه های موبایلی، تغییر موقعیت داده اند. و بیش از ۲۵% چنین کاری را بر روی بودجه های دیجیتالی انجام می دهند.

راه های متفاوتی برای استفاده از پنل پیامکی وجود دارد تا مشتریان را به فروشگاه خود جذب کرده و وفادار سازید و برندتان را نیز معروف کنید:

  • استفاده از کوپن های متنی برای ارسال پیشنهاد به صورت مستقیم به گوشی های موبایل مشتریان. این کوپن ها بلیط هایی الکترونیکی هستند که مشتریان بر روی گوشی خود دریافت می کنند و می توانند برای تخفیفات مالی زمان خرید، از آنها استفاده کنند.
  • استفاده از کدهای کوتاه که کلمات کلیدی متنی برای کمپین تان هستند.
  • استفاده از کدهای QR، بار کدهای دوبعدی که با برنامه برچسب های موبایلی اسکن شده است و معمولا برای صفحات وب یا دانلود به گوشی هوشمند کاربر استفاده شده اند.
  • استفاده از رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک، توئیتر،….
  • استفاده از وبسایت های موبایلی….

شما از طریق کلید واژه های زیر به این سایت مرتبط شدید.

ا خرین نکات بازاریابی,ارسال پیامک گروهی,افزایش فروش با پیامک,بهترین روش استفاده از سامانه پیامک,پنل اس ام اس,پیامک تبلیغاتی,پیامک تبلیغاتی موفق,چگونه از پیامک تبلیغاتی کسب درآمد کنیم,چگونه با پیامک فروش بیشتری داشته باشیم,خرید پنل اس ام اس,راه اندازی پنل اس ام اس,روش جذب مشتری با پیامک,روش های درست پیامک تبلیغاتی,سامانه پیام کوتاه,شرایط استفاده از پنل اس ام اس,کاربرد سامانه پیامک,کاربرد و مزایای پیامک,کسب درآمد با پیامک,نحوه استفاده از پنل اس ام اس,نحوه صحیح استفاده از پنل اس ام اس,نکات مهم آموزش بازاریابی پیامکی,بهترین پنل اس ام اس,چرا باید ملی پیامک را انتخاب نمایید؟,چرا ملی پیامک,راه اندازی سامانه پیام کوتاه,کاربرد پنل پیامک,مزایای استفاده از ملی پیامک,ویژگی های ملی پیامک,ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه,ارائه دهندگان خدمات پیامک,ارزان ترین سامانه ارسال پیامک,ارزان ترین سامانه پیامک,ارزان ترین سرویس پیامک,ارزان ترین سرویس دهنده ارسال پیامک,ارزان ترین سرویس دهنده پیامک,پرتال پیامک,پنل ارسال اس ام اس,پنل ارسال پیامک,پیامک انبوه,سامانه فروش پیامک,نحوه استفاده از سامانه پیام کوتاه,نرم افزار پنل اس ام اس,نرم افزار سامانه پیامک,استفاده ساده از پنل اس ام اس,بهترین استفاده از پنل اس ام اس,چگونه از پنل اس ام اس خود استفاده کنیم,نکات مهم استفاده از سامانه پیامک,نکاتی در استفاده از پنل پیامک,روش انتخاب پنل ارسال پیامک, روش مناسب ارسال پیامک تبلیغاتی, روش انتخاب سامانه ارسال پیام کوتاه, روش های ارسال پیام کوتاه انبوه, روش های ارسال پیامک تبلیغاتی, آموزش انتخاب پنل, نحوه انتخاب پنل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.